Pieni ylellisyysloikka suomalaisten ruokapöytiin – S-ryhmä ja Tesco yhteistyöhön


29.5.2017

Suomalaisten ruokakiinnostuksen kohteissa korostuvat nyt kotimaisuus, kasvikset ja satokausiajattelu, tiukka hintatietoisuus sekä halu nautintoon ja arjen hemmotteluun. S-ryhmän ja Tescon yhteistyö tuo tarjolle ensimmäisessä vaiheessa noin 200 tuotetta, jotka tuovat pientä erityistä ylellisyyttä suomalaisten ruokapöytiin.

– Haluamme vastata asiakkaidemme erilaisiin toiveisiin. Nyt vastaamme kasvavaan haluun saada pientä hemmottelua ja ylellisyyttä arjen keskellä, kaupallinen johtaja Ilkka Alarotu S-ryhmästä perustelee tuoteyhteistyötä Tescon kanssa.

Prismoissa, S-marketeissa ja pääkaupunkiseudun Alepa-myymälöissä on tästä päivästä alkaen tarjolla mittava valikoima Tescon tuotteita muun muassa Finest- ja Free from -tuotesarjoista. Yhteensä valikoimat kasvavat ensimmäisessä vaiheessa noin 200 uudella tuotteella.

– Olemme iloisia, että saamme tehdä yhteistyötä nimenomaan S-ryhmän kanssa ja tuoda suomalaisille laajan valikoiman laadukkaita Tesco-tuotteita. Odotamme innolla, miten tuotteemme otetaan vastaan suomalaisissa ruokapöydissä, vähittäiskaupasta ja viennistä vastaava johtaja Richard Stratton Tescosta toteaa.

Tesco on yksi maailman johtavista ruokakauppiasta, jonka 460.000 työntekijää palvelee viikoittain miljoonia asiakkaita Englannissa, Irlannissa, Keski-Euroopassa ja Aasiassa. Tescon omia tuotesarjoja myydään tällä hetkellä Aasiassa, Pohjois- ja Etelä-Amerikassa, Lähi-Idässä ja joissakin Euroopan maissa. Nyt myös Suomessa.

Lisää tuotteita keliaakikoille ja muille ruoka-allergikoille

Erityisruokavaliota noudattaville Tescon Free from-sarja tuo runsaasti uusia kiinnostavia vaihtoehtoja.

– Free from -sarja kasvattaa merkittävästi erityisesti gluteenittomien tuotteiden määrää S-ryhmän ruokakaupoissa. Ja mikä parasta, näissä tuotteissa maku on todellakin kohdallaan, valikoimajohtaja Katja Tapio S-ryhmästä vinkkaa.

Tyyliä ruokapöytään

Uuden tuoteperheen ytimessä on maku, ja niiden pakkaukset erottuvat tyylikkyydellään.

– Tescon tuotteiden pakkauksista huokuu modernin suunnittelun ja eleganttiuden yhdistelmä. Näiden kanssa voi kuvitella olevansa mukana kuninkaallisella aamupalalla tai kello viiden teellä, hehkuttaa Katja Tapio.