Päivitetty 3.4.2020.
Olemme tehneet väliaikaisia joustoja S-Card-kanta-asiakasohjelmaan, jotta voit hyödyntää etujasi joustavasti myös jatkossa.
Päivitetty 3.4.2020
Tilanne niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa muuttuu nyt koronaviruksen vaikutuksesta nopeasti. Johtuen vallitsevasta tilanteesta olemme tehneet jo muutamia joustoja S-Card-kanta-asiakasohjelman sääntöihin. Haluamme taata sinulle mahdollisuuden kerryttää ja hyödyntää S-Cardin etuja joustavasti myös tulevaisuudessa.
-
Jatkamme huhtikuussa voimassaolevien jäsenkausien voimassaoloaikaa kolmella kuukaudella. Uusi jäsenyyden päättymispäivä päivittyy tietoihisi automaattisesti lähiaikoina. Emme lähetä sinulle uutta korttia vaan nykyinen korttisi toimii normaalisti uuden voimassaoloajan loppuun asti.
-
Jatkamme 3.4. – 3.8.2020 vanhenevien S-pisteiden voimassaoloaikaa 3.9.2020 asti.
-
Jatkamme 21.3. – 2.9.2020 vanhenevien ateriaetujen voimassaoloaikaa 3.9.2020 asti.
-
Voit siirtää ennakkoon maksamasi palkintoyövarauksesi joustavasti samassa hotellissa toiseen ajankohtaan. Mikäli varauksen siirtäminen ei ole sinulle mahdollista, palautamme ennakkoon maksamasi S-pisteet palkintoyövarauksista, jotka on varattu aikavälille 13.3. – 31.5.2020. Muutokset jo maksettuihin palkintoöihin voit tehdä suoraan hotelliin tai hotellin ollessa kiinni, voit olla yhteydessä myyntipalveluun.
-
S-Card Premium -tason rajoja on laskettu väliaikaisesti 16.3. – 30.4.2020. Tällä välillä S-Card-asiakkuuden taso päivittyy automaattisesti Premium-tasolle, jos S-Card-ostosi ovat ylittäneet S-Card-kortilla 6000€ tai sinulle on kertynyt 25 majoitusvuorokautta voimassaolevan jäsenkauden aikana.
Seuraamme jatkossakin tilanteen kehittymistä ja tarkastelemme sen vaikutuksia S-Card-kanta-asiakasohjelmaan.
Tiedon avoinna olevista hotelleistamme löydät
täältä ja ravintoloidemme take away -tarjontaan voit tutustua
täällä. Helsingissä tuomme ravintolan ovellesi asti. Lue lisää myös
Syökotona.fi -palvelusta. Toivomme näkevämme sinut hotelleissamme ja ravintoloissamme taas pian!