17.11.2014
Prisma on palkittu Suomen parhaana sähköisen asiakkuuden tarjoajana Magenta Advisoryn Suomen Digimenestyjät 2014 -tutkimuksessa. Suomen paras verkkokauppa -kokonaisuudessa Prisman verkkokauppa sijoittui toiseksi ja Sokoksen verkkokauppa kolmanneksi.
Suomen Digimenestyjät 2014 -tutkimus keskittyi suurimpien suomalaisten yritysten digitaalisen kilpailukyvyn ja menestyksen määrittelyyn. Yrityksiä arvioitiin kuudella eri osa-alueella, jotka olivat digitaalinen markkinointi, digitaalinen tuotekokemus, verkkokauppa, asiakkuus, mobiili ja sosiaalinen media.
Prisma pärjäsi viime vuoden tavoin erinomaisesti myös vuoden 2014 tutkimuksessa. Kokonaistuloksissa Prisma sijoittui kymmenen parhaan yrityksen joukkoon, ja oli erityisen vahva varsinkin verkkokaupan ja sähköisen asiakkuuden ulottuvuuksilla. Sähköisessä asiakkuudessa Prisma nappasi tänä vuonna kärkitilan, kun vuotta aiemmin vastaavan kategorian kärjessä oli Veikkaus. Suomen paras verkkokauppa -kategoriassa Prisma sijoittui toiseksi ja Sokos kolmanneksi.
Parempaa palvelua
Verkkokaupan yleistyessä sähköiseen asiakkuudenhallintaan ja parempaan asiakaspalveluun pitää kiinnittää erityistä huomiota. Prisma paransi tasaisen vahvasti lähes jokaista eri sähköisen asiakkuuden osa-aluetta.
Prisman verkkokaupan asiakaspalvelu sai tunnustusta esimerkiksi asiakaspalvelu-chatista, joka toimii moitteettomasti ja vastauksen kysymyksiin voi saada parhaimmillaan muutamassa sekunnissa. Hyvin järjestetyn asiakaspalvelun lisäksi Prisma on erittäin aktiivinen sähköpostisuoramarkkinoinnissa ja Bonus-ohjelman hyödyntämisessä.
Paras sähköinen asiakkuus 2014 |
Paras verkkokauppa 2014 |
|
1. Prisma (16.) |
1. Anttila (10.) |
|
2. Anttila (9.) |
2. Prisma (1.) |
|
3. Nordea (11.) |
3. Sokos (3.) |
|
4. Sokos (13.) |
4. Verkkokauppa.com (2.) |
|
5. RAY (2.) |
5. If (4.) |
|
5.12.2024 | Paikallisia uutisia
30.11.2024 | Asiakasomistajuus