14.11.2013
Prisman verkkokauppa on valittu Magenta Advisoryn Suomen Digimenestyjät 2013 -tutkimuksessa Suomen kehittyneimmäksi verkkokaupaksi. Prisman verkkokauppa vei voiton erityisesti hyvien ostoa tukevien palveluiden ansiosta.
Suomen Digimenestyjät 2013 –tutkimus keskittyi suurimpien suomalaisten yritysten digitaalisen kilpailukyvyn ja menestyksen määrittelyyn. Yritysten toimintaa arvioitiin myös suhteessa kansainvälisiin kilpailijoihin ja alan parhaisiin kansainvälisiin käytäntöihin.
– Prisman verkkokauppa on ollut markkinoilla reilun vuoden, ja se on saavuttanut hyvän kävijämäärän, joka kasvaa jatkuvasti. Hienoa on, että tutkimuksessa oli erikseen mainittu hyvinä ominaisuuksina tuotteiden ristiinmyynti sekä erinomainen myynnin tuki, koska olemme näihin osa-alueisiin erityisesti panostaneet, S-Verkkopalvelut Oy:n toimitusjohtaja Ilkka Brander kertoo.
Jatkossa Prisma-ketju haluaa keskittyä yhä voimakkaammin asiakaskokemuksen kehittämiseen.
– Olemme linjanneet Prisma-ketjun tavoitteeksi palvella asiakkaita monikanavaisesti. Ketjun digitaalisten palveluiden avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme yhä paremmat mahdollisuudet helppoon asiointiin ketjussamme. Kehitämme ketjua asiakkaiden toiveiden mukaisesti ja on hienoa että palvelut pärjäävät myös vertailussa kilpailijoidemme kanssa, Prisma-ketjujohtaja Heli Hiltunen toteaa.
S-ryhmän brändeistä Prisman lisäksi verkkokauppojen kategoriassa menestyivät Sokos ja Alepa. Sokos sijoittui kolmanneksi ja Alepa viidenneksi.
Suomen Digimenestyjät 2013 –tutkimuksen viisi parasta verkkokaupan kategoriassa:
5.12.2024 | Paikallisia uutisia
30.11.2024 | Asiakasomistajuus