Tietoa koronaviruksen vaikutuksista ravintoloissamme

maaliskuu 16, 2020

16.3.2020 klo 13.00

Hyvä asiakkaamme,

S-Ravintoloissa asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuus on ykkösasia. Siksi teemme kaikkemme, että ravintoloidemme turvallisuus ja hygienia ovat erityisen hyvin hoidettu. Olemme ohjeistaneet työntekijöitämme yksityiskohtaisesti ja valvomme, että ohjeita noudatetaan kaikissa toimipaikoissa. Huolehdimme myös siitä, että asiakkaidemme on helppo huolehtia hygieniasta. Käsidesiä on saatavilla kaikissa ravintoloissamme ja kannustamme huolelliseen käsien pesuun. Ravintoloissamme on myös take away -mahdollisuus.

Seuraamme koronatilanteen kehittymistä ympäri vuorokauden ja noudatamme sekä THL:n että viranomaisten antamia ohjeistuksia. S-ryhmän Kriisienhallinta huolehtii, että saatavillamme on viimeisin ohjeistus ja näkemys tilanteesta kokonaisuutena.

On ymmärrettävää, että vallitseva tilanne ja varotoimenpiteet vaikuttavat myös asiakkaisiimme. Kokosimme alle vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.

Voinko tehdä pöytävarauksia tällä hetkellä?
Voit tehdä uuden pöytävarauksen Raflaamo.fi:ssä tai ottamalla yhteyttä suoraan ravintolaan. Tarkista ravintoloiden aukioloajat kunkin ravintolan verkkosivuilta tai suoraan ravintolasta. Tarvittaessa voit aina siirtää tai peruuttaa tekemäsi varauksen.

Minulla on pöytävaraus, mistä tiedän, onko ravintola auki?
Mahdollisissa laajoissa virustartuntatilanteissa teemme läheistä yhteistyötä viranomaisten kanssa ja noudatamme heidän ohjeitaan. Ravintolan sulkemisesta koronavirusepäilyn johdosta päättävät viranomaiset. Tällä hetkellä kysymys ei ole ollut meillä ajankohtainen. Ravintolakohtaista informaatiota aukioloajoista löydät kunkin ravintolan omilta verkkosivuilta tai olemalla yhteydessä suoraan ravintolaan.

Mikäli joudumme sopeuttamaan ravintolan palveluita ja aukioloja akuutisti laskeneen kysynnän vuoksi, ilmoitamme muutoksista raflaamo.fi-verkkopalvelussa ja kunkin ravintolan omilla verkkosivuilla.

Minulla on kokousvaraus/saunavaraus/ryhmävaraus, jonka haluan perua tai muuttaa. Mitä teen?
Kokous- sauna-, ravintola- ja ryhmävarausten osalta kaikki varaukset ajalle 15.3 – 30.4 voi kuluitta siirtää toiseen ajankohtaan tai toiseen yksikköön vastaavanlaisin ehdoin.

Mikäli haluat muuttaa jo tehtyä kokous-, sauna-, ravintola- tai ryhmävarausta, ole yhteydessä suoraan siihen ravintolaan, johon varauksesi on tehty sopiaksesi tarkemmin varauksen siirrosta uuteen ajankohtaan tai sen perumisesta.

Olen S-Card – asiakas, ja minulla on päättymässä olevia ateriaetuja ja pisteitä käyttämättä. Mitä teen?
Kanta-asiakkaillemme haluamme tarjota joustavuutta pisteiden ja ateriaetujen voimassaolossa ja käytössä. Ateriaeduille, joiden voimassaolo päättyisi 16.3.- 30.4. myönnämme pidennetyn käyttöajan 30.5.2020 asti. Pisteet, joiden voimassaolo päättyisi 16.3.-30.4. myönnämme pidennetyn käyttöajan 30.5.2020 asti.

Hyödyllisiä linkkejä: